gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Tiden räcker inte till!!

Kategori: Allmänt

En bild på min fot som inte har ngn ork att sätta ner sig på golvet:) och ni kan också se att d trots städningen inte e så värst städat. Får ta en omgång till imorgon!!
 
Det gör den faktiskt inte, tiden alltså....har haft några fullspäckade dagar. Imon har jag också massor att göra!! Imorgon händer d både tråkiga o roliga saker. Min man åker till Istanbul med jobbet men däremot kommer min älskade vän från gbg till mig imorgonkväll. Min älskade make har tur, för har jag min älskade vän hos mig kommer jag inte ringa o gnälla!! Ja, jag erkänner att jag är gnällig. Ibland till o med för mycket!!
Men men, nu ska jag ta o ge välling till min ängel som sover så sött o sen blir d sängen för mig. Ska upp tidigt så jag hinner med allt. Måste åka till Kista grossen o köpa persiska saker som min älskade vän gillar. Dessutom ligger konditoriet som säljer goda persiska kakor i Kista. Så nu hoppas jag på att Kista grossen har fått in persiska ostbågar. Sist jagvar där var de slut. 
Sitter så skönt i soffan nu såjag orkar knappt ta mig upp. Men d e bara att göra det!!
Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: