gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

10-månaderskontroll

Kategori: Allmänt

 
 
Non barbari bakad av syrrans duktiga svägerska. Väldigt gott:)
Izabel och Anisa leker för fullt:)
 
Och nu dags för lite frukt och en film:)
 
Igår var vi på Bvc då Izabel hade 10-månaderskontroll inbokad. Efter det hände det massa oväntade saker som vi fick ta hand om. Så att åka till Kista mässan o vara med på möjligheternas dag fick jag stryka från listan. Istället blev det en tur till cafeet, men innan det hann jag gå till frissan o fixa det jag inte var nöjd med. Dock är jag inte helt nöjd men det får duga så länge. 
 
Allt gick bra på 10-månaderskontrollen och läkaren sa att Izabel kan och gör saker barn ska göra vid 18-månadersålder och att det därmed kan vara så att hon utvecklas senare i andra saker som att börja gå. Dock tror jag inte att det behöver vara så:) vi får väl se, har inte bråttom:) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: