gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

TGIF!!

Kategori: Allmänt

Idag blev det ingen utgång för min ängel, vilket hon är van vid. Hon älskar sin vagn o njuter till max när vi är ute på våra promenader. Dessutom gillar hon numera att shoppa med mamma:)
När hon var yngre ville hon inte att vagnen stod stilla men nu drar hon i kläderna och rör allt i affärena. Så lite shopping blir d till o med. 
Tillbaks till varför vi tillbringade dagen hemma då, jo det är så att min ängels 1-årspresent beställdes från USA och skulle levereras idag. Och idiotiskt nog skulle den komma mellan 08:00-17:00. Har aldrig varit med om det, har fått ta emot flera leveranser under min föräldrarledighet, och då har jag tyckt att 10:00-12:00 varit orimlig, men detta var inte alls OK!! Och vi var hemma och väntade, tror ni det kom ngn leverans, icke sa nicke. Så den ska tydligen komma på måndag. Får vara hemma mellan 08:00-17:00 på måndag igen.
 
Det blev ingen utgång för min ängel, däremot gick jag ut ock käkade middag o drinkade med 2 gamla kollegor/vänner. Det var som vanligt trevligt att träffa dessa underbara tjejer:)
Väl hemma pussade jag på min sockervadd ( kallar min ängel för lite olika saker). Och nu blir d sängen, har en tid att passa imorgon. Ska nämligen testa ipl-cellox 10 på ansiktet o se om jag kan förbättra min finniga hy:) dock fick jag lite andra tips ikväll så får se vad som händer. Kan nog inte avboka morgondagens tid, är försent för d. Nu dags för sömn, natti natti!!
Blir nästan hungrig igen!!
Väl hemma hos min prinsessa<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: