gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

14 månader!!

Kategori: Allmänt

Halloj!! Det var ett tag sen jag skrev....ser att sista inlägget är fån julafton. Mycket har hänt sedan dess. Det finns flera anledningar till varför jag inte velat skriva ngt här på bloggen. Kort o gott är det tiden som inte räcker till. Massor med projekt på gång o dessutom går jag runt med en jobbig yrsel. Jag har väldigt lågt blodtryck o järnbrist. Så tiden o energin är de viktigaste bovarna. Men nu är jag här o skriver igen:) och just idag 9/3 blir min älskade dotter 14 månader. För exakt 2 månader sedan fyllde hon 1 år. Och för exakt 1 månad sesan tog hon sina egna första steg, utan stöd....gissa om jag var överlycklig då....glädjetårar blev d nästan floder av:) töntig morsa jag vet!! Och nu är lilla ängeln överallt....springer runt o river ner hela huset. För ett tag sedan längtade jag tillbaks till jobbet. Jag ville verkligen börja jobba. Det vill jag än , speciellt nu när hon kan gå. Då känns d liksom tryggt. Dock finns d ingen plats på den förskolan vi har valt förens i augusti. Inte så mkt att göra åt det, Bor vi kvar här så ska hon gå på Lysande förskolan. Mycket kan hända o planer kan ändras. Vi vet aldrig vad som väntar oss. Tror inte längre på "att planera". Det blir som det blir eller rättare sagt det blir som det är meningen att bli. Så är det med allt i livet. Kärleken, karriären, familjen....så är det med allt. Visst är det bra att planera, absolut, men det betyder inte att det blir enligt den planerade planen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: