gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Myspys!!

Kategori: Allmänt

 
Idag fick jag en rejäl sovmorgon, jag och Izabel sov till 11:00, vilket jag verkligen behövde. Efter en lunch till Izabel o senfrukost till mig begav vi oss ut för att hinna med några ärenden o handla lite julgrejer på Åhlens. Hem kom jag med en stor påse från Åhlens. Sen lagade jag middag 
o det blev chili con carne, riktigt gott tyckte maken:)
Tankek var att baka pepparkakor efter middagen men Izabel var ganska trött då hon inte sov ngt under dagen. Inte konstigt då hon sov till 11 i morse. Så Izabel somnade och vi hade lite myspys med glögg o annat gott. Och självklart stod jag o tjärnade granatäpplen. Vi försöker äta granatäpplen varje kväll. Som jag tidigare skrivit är det inte bara gott utan också mkt nyttigt. Men mina händer ska vi inte prata om, handflatorna är helt missfärgade, men det är de värt.
 
Nu är det dags att säga natti natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: