gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Dags för förändring!!

Kategori: Allmänt

Hos frissan och väldigt uttråkad....orkar inte sitta här med folieslingorna.... Är så trött och vill bara hem och mysa med min lilla prinsessa. Nu hoppas jag att jag blir fin o nöjd. Apropå spontanitet, så blev det även med dagens frisörbesök. Fick för mig att jag skulle bli ljusare, även om vi går mot mörkare tider så känner jag för att ljusa upp håret. Tack och lov fick jag tid samma dag. Dock efter stängning, han har förståelse denna duktiga frisör. Jag har velat gå till ngn annan, dels för att testa men också för att komma bort från Sumpan, men har nu insett att det inte är möjligt att få ihop mina tider. Vill gärna gå till Galia som verkar duktig men vi får ju aldrig till en tid. Men vi får ge det ett till försök:)
Snart dags att tvätta ur håret....adjö så länge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: