gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Ge mig energi....

Kategori: Allmänt

 
Jag e så otroligt trött. Min kära dotter har fått för sig att vakna på nätterna. Och jag behöver sömn, mkt sömn för att kunna funka. Och det blir liksom inte riktigt som jag vill med sömnen nu. Jag hoppas att det bara är en fas o att Izabel återgår till det för oss normala, alltså att sova 19:30-07:00. När hon vaknar till på nätterna så ignorerar vi henne, vi pratar inte alls, utan försöker med nappen o snuttisen o funkar inte det så väcker jag maken som får lyfta över Izabel till våran säng. För där kan hon ligga mellan oss och rulla runt tills hon somnar. 
 
Ikväll la vi henne senare, runt 21:00, o då brukar hon sova utan att vakna till. Men det är ju inte d bästa, vill ju helst att hon lär sig att somna tidigt. 
 
jaja, vi får se hur d blir, hoppas på en vändning snart. Trots min trötthet blev det jullunch med jobbet på Wallmans salonger idag. Det var så kul att träffa mina fina kollegor. 
Så kul hade Izabel innan läggdags, hon drar verkligen hårt....snart har jag inget hår kvar:)
En bild från gårdagen, Izabel o Amira på väg in till stan för lite shopping o fika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: