gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Oj oj oj....

Kategori: Allmänt

Vad vår lilla familj haft mycket att göra. Det har varit fullt upp hela tiden. Massa olika projekt och så lilla prinsessan som vägrar att äta mat som inte är hemlagad. Och självklart lagar jag hennes favoriträtt som består av: ryggbiff, palsternacka, morot, potatis, ris, persilja och osaltad smör. Men det blir lite svårt när vi tillbringat mesta tiden utomhus. Burkmat är ju enklare att ta med sig ut. Men idag eller rättare sagt ikväll hann jag laga det. 
Julgranen hann vi också pynta, dock är vi inte klara. Och Izabel har hittat en ny favorit sysselsättning, nämligen att plocka bort allt som hänger i granen och slänga det på golvet. 
Jag är för trött för att skriva om allt det andra som hänt. Nu blir d sängen....natti natti!!
 
 
Min ängel accepterar inte att jag står och sminkar mig i badrummet. Hon vill vara delaktig och lyckades få ut mig till hallen och på bilden leker hon ge och ta och säger tack tack....tack tack<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: