gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

God jul från oss till er!!

Kategori: Allmänt

Familjen Z önskar er alla en god jul!! Våra gäster gick för en stund sedan och duktiga jag har städat undan allt. Trots att syrran hjälpe till med maten, rättare sagt fixade nästan allt så är jag ganska trött. Men vi hade en mysig julafton med min underbara syster och hennes familj och Ehsans familj. Denna julafton betyder väldigt mkt för oss, det är våran prinsessas första jul. Förra året var hon i magen och nu är hon snart 1 år gammal. Det är sjukt hur snabbt tiden flyger iväg. Men livet är underbart med ett eget barn som fyller en stor plats, rättare sagt all plats. Izabel är mitt liv och jag gör och kommer göra allt för att hon ska vara lyckligast<3<3
Tur att maken hade koll, han tog fram det vi hade missat, kalla rätterna glömdes bort helt o hållet som ni kan se på bilden. Men där var maken snabb o såg att det saknades.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: