gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Hanabandon!!

Kategori: Allmänt

 
Ikväll var jag bjuden på hanabandon ( hennafest) inför bröllopet som vi också är bjudna på. Dock är hanabandon festen enbart för kvinnor. Så min älskade, underbara make var hemma med våran underbara söta dotter. De fick dessutom besök av pappas kompanjon o vän. Jag hade d mycket trevligt förrutom att jag saknade min ängel ngt enormt. Det som var mindre roligt var att tröttheten tog över o jag gäspade ständigt. Det är det nya med mig, så fort jag lämnat Izabel verkar hjärnan o kroppen ställa om sig. Från att ha varit super aktiv blir jag inaktiv:) Får jobba på det här, känns inte så himla trevligt att gäspa när jag pratar med folk. Kvällen i helhet var rolig o kvällens höjdpunkt var när jag klev in här hemma o såg min underbara ängel ligga o sova<3<3
Nu ska även jag sova!!
Bilder på mig innan o efter festen o en bild på min underbara Izabel o makens vän som besökte Mcdonalds. Tro mig när jag säger att jag ville hem direkt när Ehsan skickade den bilden till mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: