gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Bröllop 21/9

Kategori: Allmänt

 
 
 
Igår var vi på ett bröllop o d enda vi kunde tänka på var hur mkt vi saknade våran lilla ängel! Vi saknade o längtade efter henne ngt så enormt.Och d var så härligr att komma hem o krama om o lukta på henne. Även barnvakterna (syrran o hennes man men även min mamma) räcker inte med en barnvakt, ingen som känner mig vågar nog ta hand om Izabel på egen hand.Nä men skämt åsido tyckte de väl att jag var jobbig som messade stup i kvarten. Men sån e jag!! Alla e vi olika o jag e glad över att jag e som jag e!! Hon e min dotter, mitt allt o jag får göra hur jag vill. Och visst finns de som tycker att jag överdriver....ni får gärna finnas men förstå o respektera att jag struntar i era åsikter om hur o vad jag ska göra gällande min dotter!! 
Oj, vad aggressivt detta blev, men jag e bara som vanligt mkt ärlig! Och min kära familj förstår att det inte är de jag pratar om. Era åsikter tar jag tacksamt emot:)
 
 Här får ni lite bilder från igår....och det som sticker ut från älsklingens ficka på kavajen är presenten som vi tack vare denna bild kom på att lämna!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: