gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Trött....

Kategori: Allmänt

 
Förstår inte mig själv riktigt, varje natt lovar jag mig själv att jag ska lägga mig tidigt men inte blir d så inte. Jag var helt slut idag, som jag tidigare nämnt så är min lilla ängel riktig busig o numera också gnällig. Enda stunden hon inte gnäller är när hon är i kusin Benjamins lekrum. Och inte vill hon leka med sina leksaker eller leksaker som är anpassade för hennes ålder. Nej nej nej, hon vill leka med Benjamins legon. Får köpa megalegon eller vad det nu heter, men sådana med enormt stora delar. Vet att Benjamin hade sådana, får be syrran leta i källaren. 
Så dagen började med 45 minuters promenad o sedan hälsade vi på hos syrran o där bakade hon bröd till frukost....jätte gott faktiskt. Sen blev det massor med lek o efter lunchen blev d en till promenad. Egentligen skulle jag besöka en vän som fått en liten son men då jag haft lite ont i halsen skippade jag d. Vill inte riskera ngt. Får ta d en annan gång. Vet hur jag själv var, ville inte ha sjuka människor hos oss de första veckorna. 
 
Så dagen i helhet har varit ganska jobbig och jag var helt slut när Ehsan kom hem. Men inte gick jag o la mig när Ehsan tog över. Men jag ha tagit d lugnt o bara slappat i soffan o kollat på debatt. 
Glad över att det är fredg imorgon....ser fram emot helgen. 
 
Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: