gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Sköna hem!!

Kategori: Allmänt

Min lilla ängel ligger och sover så sött efter att ha ätit en god hemlagad lunch hos moster!!
 
Visst är det härligt att slappa i soffan och ännu härligare när det är välstädat hemma. Jag gick hemifrån samtidigt som Ehsan i morse o kom hem samtidigt som honom. Det var härligt att komma till ett välstädat hem.
Jag har varit hos syrran hela dagen och Izabel har haft d mysigt med kusinerna. Dock saknade hon Benjamin som var på förskolan, men en stund hann de leka innan vi begav oss hemåt. Han är så god den killen, han är så omhändertagande och gullig, både mot sin kusin och lillebror. Stolt över att vara moster till denna underbara pojke:)
Och ännu stoltare över min underbara dotter. Hon är bara för god, hon älskar att prata, det har hon tydligt visat sen hon var 4 månader gammal.   Och det är verkligen så kul att höra henne prata och lära sig nya ord. Gulligast är när hon säger tack tack. Jag smälter....
Och idag förstod vi att våran lilla ängel älskar kusin Benjamins legon och bilar mer än sina egna roliga leksaker. Och idag har hon haft det riktigt kul i Benjamins lekrum.
 
Nu ligger jag i soffan och ska avnjuta en kopp te samtidigt som jag får min dagliga dos av hemnet. Inte kul detta, snart måste vi hitta drömboendet!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: