gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Är du glad idag??

Kategori: Allmänt

 
Ja, d e jag....ngt jag inte varit de senaste dagarna!! Älskade maken vart chockad över att se mig glad....dock gjorde d hans kväll:)
Jag har haft många tankar o viljor de senaste dagarna o d har gjort att jag inte varit riktigt nöjd. Jag har inte varit så pratglad o flamsig o d har maken saknat. Men nu är jag mig själv igen!! Och d hela beror på att jag idag vaknade med en annan inställning. Så viktigt att tänkas på: du är den som utgör grunden till allt i livet!! Men alla har vi dagar då vi är lite nere. Det är då viktigt att tänka på om det som orsakat d är värd så pass mkt eller inte. Ibland mår vi dåligt av betydekselösa saker. Men för mig är d nog vädret....jag vill bort....jag vill ha värme!!
 
i vilket fall som helst har dagen varit toppen trots kylan:) Jag o Izabel gosade o låg o drog oss i sängen ganska länge i morse. Sen hälsade vi på syrran o lille Sam o åt en god frukost. Persisk gröt, knäcker all slags gröt!! Finns att köpa på Caspian supermarket i Kista!! 
sedan hade Izabel tid på BVC ojag ångrar att jag bytte från Kista till mamma mia i Sumpan. Nu kan jag inte hälsa på kollegorna i samband med Izabels besök. Fattar inte varför jag bytte, men gjort e gjort. Kanske byter igen....d skulle bli fjärde bvc-mottagningen....heter man Gitti såååå!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: