gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Veckan som gått!!

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
En ny tisdag, ser nu att sista inlägget skrevs förra tisdagen. Jag har haft fullt upp. Men nu ikväll känner jag att jag har tid att avsätta för bloggen. Visst har jag haft stunder av vila men jag har då hellre utnyttjat tiden till roligare grejer. Det känns ärligt talat som att jag bara skriver då jag har tråkigt. Just nu har jag ganska tråkigt. Men d är faktiskt också skönt numera, alltså att ha tråkigt känns inte längre tråkigt:) förvirrande som vanligt!! Jaja, i vilket fall som helst är bloggen inte mitt liv och jag delar så klart inte med mig av allt, om ni nu ens bryr er....hahaha!! 
Det har som sagt hänt en massa den senaste veckan o viktigast o roligast av allt är att min lilla prinsessa sa mamma till mig. Jag blev galen av lycka kan jag bara säga, jag åt nästan upp henne:)  Lycka....vad är det undrar många, tro mig det var ren lycka för mig!! 
Delar mig med lite bilder från veckan som gått, från onyttigt till nyttigt. Från himmelskt god hembakad pizza till nyttig grekisk sallad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: