gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Princess!!

Kategori: Allmänt

 
Idag väcktes jag av min lilla ängel. Hon kunde inte riktigt acceptera att mamma ville sova lite längre. Utan väldigt bestämd vaknade hon vid 08:50 o hade då väldigt kul med mitt hår och ansikte. Hon drog mig i håret, rev mig i ansiktet o till slut skallade hon mig på näsan. Tur att jag inte opererat näsan:) har ju velat eller rättare sagt snackat om att göra det, har väl gjort d från och till under flera år. Men jag vågar inte riktigt göra d, är rädd för att resultatet inte ska bli så bra. Och dessutom tycker jag inte att min näsa är så farlig:) har faktiskt inte bara snackat om operation, har också varit på 2 konsultationer på Akademikliniken och på Astoriakliniken. Och varken jag eller andra har kunnat se ngn större förändring på de bilder jag fått på konsultationerna. Jaja, nu var tanken inte att jag skulle skriva om detta. Men just idag kände jag att det var skönt att inte ha en opererad näsa. Izabel skallde mig riktigt ordentligt.... Det var bara att vakna upp o mysa med gullungen<3<3
Senare träffade jag och Izabel min kära kollega Eliza som också e hemma med sin söta Liam. vi fikade på nyöppnade konditoriet Princess som ligger på Sturegatan i Sumpan. En jätte mysig cafe som är väldigt barnanoassad ( dock inte när det kommer till skötbord ). Det var kul att träffa Eliza trots att vi inte lycksdes slutföra våra diskussioner, så klart blev vi avbrutna gång på gång:) men även det var kul. Så nu längtar vi till nästa träff. Nu blir d en kopp te och resten av en film vi började se i helgen. Får se om vi hinner se kart den ikväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: