gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

God morgon!!

Kategori: Allmänt

 
Denna godbit får jag äran att väcka varje morgon, visst händer d att hon väcker oss men oftast är d vi som kommer med vällingen vid 07:00-tiden o ibland dricker hon utan att vakna o ibland vaknar hon mitt i drickandet:) 
Hur som helst ligger hon efter vällingen kvar i vår säng när pappa begett sig iväg till jobbet. Det är så underbart att ligga o mysa med min cafelatte ( moster tycker Izabel doftar som cafelatte) min ängel har en speciell doft, den e himmelsk....doftar lite nougat tycker jag men moster tycker hon doftar cafelatte:)
Hur som helst blir d inte ngn sovmorgon och  morgonmys denna morgon. Har 2 möten inbokade idag varav ena är väldigt avgörande. Så jag måste upp o fixa o dona. Men nu har min ängel somnat, här går d snabbt förstår ni, sömntuta nr 1....får flytta henne till hennes säng o fixa mig i lugn o ro:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: