gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Finaste människorna<3<3

Kategori: Allmänt

 
Jag har de bästa människorna i mitt liv och det är jag otroligt tacksam för. Idag hade jag min kära vän Carolina på besök o min älskade syrra hade lagat ghormesabzi som Carro älskar. Jag är inte så duktig på att laga den rätten så min underbara syster lagade. 
Det var som vanligt roligt att träffa min kära kompis som jag upplevt väldigt mkt med. Vi har varit med om så mycket tillsammans o d gör vår vänskap till en evig vänskap. 
Jag kan skriva en roman om hur vår vänskap började i Lund, om allt d roliga, sjuka, sorgliga, galna sakerna vi upplevt tillsammans. Men d hör inte till bloggen, d e minnen för livet som vi bevarar för oss själva. Det viktigaste är att jag älskar denna underbara tjej till max och är så himla tacksam över att jag har en sådan ambitiös vän. Du är för underbar Carro<3<3
Nu ska jag faktiskt ta en liten bit till av Milojan(chilensk tårta) du bakade. Den e himmelsk god!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: