gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Största önskan!!

Kategori: Allmänt

Just nu e min största önskan att bli serverad en riktig lyxfrukost. Inget annat skulle göra mig så lycklig....o tänk att jag väljer en tidig frukost före sömn....Izabel har ätit o sover nu o i vanliga fall lägger jag mig direkt för att inte missa en sekund av en skön sömn. Men just denna morgon tänker jag på alla gånger då jag ätit en ordentlig frukost. Tänk hembakade scones....eller none sangak (persisk stenugnsbakad bröd) med fetaost o tomater o valnötter....o massa massa annat. Men jag får bara nöja mig med bilderna. För jag orkar verkligen inte gå upp ur sängen....o dessutom finns här ingen riktig god Sangak:( blir en sen o enkel frukost idag med!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: