gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Mors dag!!

Kategori: Allmänt

Min man frågade mig hur d känns att vara mamma just idag på mors dag....o jag flinade bara!! Jag har varit mamma sen den dagen jag fick veta att jag bar på lilla älsklingen. Redan då när hon inte ens var född, när jag inte visste om d var en hon/han väcktes massor av blandade känslor....Kärlek!! Kärleken till lillen i magen växte dag för dag o uppnådde max när jag för första gången fick träffa min skatt, glädjen i mitt liv. Sedan den dagen vet jag att den kärlek man känner för sitt/sina barn e ngt oförklarligt o ngt man ansolut inte kan vara utan om man en gång erfarit det. Så nu till min första mors dag firande som började med att Izabel med hjälp av sin underbara pappa väckte mig med sitt leende o min favorit choklad på sängen. Min åsikt e att alla dessa dagar e av kommersiell syfte men ärligt talat d struntar jag i totalt. Visst kan d vara så i dagens samhälle men d finns en historia bakom. Dessutom älskar jag presenter så jag tänker inte sitta o snacka om att jag e mor varje dag o bla bla bla....för då kanske jag blir utan present:)
oavsett syfte så e d fint att d finns dagar som både mor o far uppskattas lite mer. För d e vi o de värda. Så tack Izabel o pappa för mina fina solglasögon<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: