gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Impulsiv eller??

Kategori: Allmänt

Har länge funderat på att skaffa mig en blogg o det har inte riktigt blivit av. Kan nog inte säga att jag inte haft tid, var d ngt jag hade gott om var det just tid. Jag prioriterade annat eller kanske var jag bara lat.
Men nu minsann när jag inte ens har tid att klia mig i håret (persiskt ordspråk) har jag plötsligt all tid i världen för att skaffa mig en blogg :)
Ärligt talat så vart d en impulsgrej att jag ikväll satte mig och skaffade mig denna blogg. När min underbara lilla skatt somnade hade jag två val, att antingen sitta med en kopp te o skriva min bok eller att göra ngt nytt, det vill säga, skaffa denna blogg.
Att jag inte ens har tid att klia mig i håret (d börjar låta skumt....hahaha) beror på att jag är mamma till underbara Izabel som idag blev 4 månader o 15 dagar gammal. Som mamma har JAG typ ingen tid över till ngt annat. Jag lagar knappt mat längre, vilket jag älskade att göra förut.
Ibland tänker jag att d beror på att jag vill tillbringa varje sekund med min underbara ängel, för varför skulle man annars inte ha tid. Men ärligt talat får jag dåligt samvete om jag gör annat under tiden vi e ensamma. Men när min man kommer hem så e d en annan femma.
Jaja, detta börjar bli en roman, e väl inte d som e tänkt riktigt. Hur som helst så har jag i alla fall tagit steget o skaffat mig en blogg, sedan får vi se hur länge jag kommer att behålla den:)

Lite kul att användarnamnet Gittis var upptaget, plötsligt kom jag på Gittiz, vilket blev jätte
bra då jag fick med Izabels 2 första bokstäver :).
 
//Gittizzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: