gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Fullspäckad dag!!

Kategori: Allmänt

Efter en sen frukost o en härlig o rolig dusch med Izabel åkte vi iväg till Bromma Zoo för att köpa filter till alvariet. Sedan kolla vi runt efter en present till Ante (syrrans man som fyller 42). Efter d in på systemet där d var fullt med folk....ibland undrar jag hur mkt folk dricker. Alltså d var verkligen fullt, men d e ju lördag o så har d ju vart löning så d kanske inte e så konstigt. Efter systemet var jag bara tvungen att åka till Ica maxi eftersom min bästa vän Hanni berättade att OLW har tagit in chips som de hade för många många år sedan. Ni kan ju bara tänka er hur d kändes för mig igårkväll när hon satt o åt chipsen o berättade hur goda de var. Ni som känner mig vet hur galen jag e i chips o choklad. Klockan var över 22:00 o Ica maxi hade stängt. Men tro mig hela natten längtade jag efter chipsen. Otur som jag har var just den smaken hon tipsat om helt slut, d förklarar ju att de e goda. Men jag hittade en annan sort som nu e tillbaka. Men den var inte god....enlig tjejen på Ica maxi får de in den andra smaken imorgon:)
Tur nog köpte jag en helt ny smak från Estrella o den var riktigt god. Nog om chips nu, e verkligen hungrig nu men tänker inte äta ngt. Idag har jag verkligen proppat i mig massa onyttigt. 
Efter maxi hade vi några andra ärenden innan vi åkte hem till syrran o njöt av den goda hemlagade maten. För mig finns d inget godare än persisk mat. Den goda råg o persiljesoppan  o den goda dill o bondböneriset med kyckling....mmmm, d bara vattnas i munnen. Riktigt gott var d!! Efter d vart d tårta o massa annat gott. Så oavsett hur hungrig jag än må vara så får jag inte äta ngt nu. kanske en avokado....eller sängen direkt!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: