gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Fint väder!!

Kategori: Allmänt

Har njutit av det fina vädret idag. Dagen började med att Izabel väckte mig. Hon e så otroligt söt när hon ligger där i sin säng o "pratar" för sig själv tills jag vaknar. Jag har verkligen tur som har fått denna ängel. Hon vet hur mkt mamma älskar att sova så hon sover länge hon med.
Efter en liten frukost blev d en tur till Lötsjön med barnvagnen. Izabel älskar att vara ute så länge vagnen rullar. Så fort jag stannar till börjar hon gnälla o gråta. Så min dröm
om att shoppa på dagtid då d inte e så mkt folk i affärerna har gått upp i rök. Izabel vill inte shoppa!!
Senare på eftermiddagen hämtade vi finaste systersonen Benjamin på dagis. Och han fick hjälpa till o köra Izabels vagn:)
Sen blev d att gå hem o färga utväxten. Har varit så förvirrad vad gäller mitt hår. Vill verkligen ha en förändring. Sist jag slingade håret i mars så tappade jag så otroligt mkt hår så jag tänkte att jag skulle låta håret vila. Men de senaste veckorna har jag velat göra allt möjligt med håret. Från hårförlängning till att bli riktigt riktigt ljus. Men tur nog har jag i slutändan ångrat mig då jag mkt väl vet om att allt d där sliter på håret. Och just nu e d inte bästa läget att utsätta mitt hår för slitage. Hade hört att man tappar mkt hår efter graviditeten men trodde aldrig att man kunde tappa så mkt. Så ikväll färgade jag bara utväxten. Vi får se om jag kanske gör ngt helt annat. För som sagt så vill jag ha en förändring.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: