gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Dagen som var!!

Kategori: Allmänt

Idag erbjöd dagen en gnällig liten Izabel som ville bli buren hela dagen. Och babybjörnen (börselen) duger inte för Izabel. Hon vill ha ansiktet över min axel....så att hon kan observera o analysera allt. När jag inte orkade mer så blev d vagnen o ut o gå hem till mormor. Izabel e ju nu 4 månader o 20 dagar gammal o vi har börjat med smakportioner. Hon har hittils fått allt som går att köpa på burk. Och hon älskar att äta o äter så himla gulligt:) Idag fick hon ngt nytt, nämligen mild havregröt o först trodde vi att hon inte gillade d men efter en stund förstod vi att gnället berodde på att hon ville ha mer o mer o mer. Hon nöjde sig inte med d vi gav henne men tyvärr kunde vi inte ge mer eftersom hon bara ska äta 1/2 dl. Det jag ville säga med detta inlägg i korthet var egentligen att ett barn innebär ett stort ansvar. Och att vara föräldrarledig e som ett heltidsjobb om inte mer. Dock ett roligt jobb som man aldrig tröttnar på. För d räcker med ett leende för att man ska glömma bort tröttheten. Nu hoppas jag på en lugn dag imorgon....för vissa dagar e Izabel jätte lugn o vi bara leker o plötslig e pappa hemma. Men imon vill jag hå på AW med kollegor o hoppas på att jag inte e helt slut när Ehsan kommer hem. Nu e vi klara med alla sysslor o Izabel sover. Hon somnade faktiskt under duschen men vaknade så fort vi skulle sätta på henne kläder. Nu blir d att äta lite gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: