gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

AW med bästa kollegorna!!

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från AW med bästa kollegorna. Trots en ganska jobbig dag så orkade jag ta mig ut, vilket jag verkligen uppskattar nu. Blev ganska sen eftersom mannen min bryr sig så mkt om sina fiskar åkte han till Bromma zoo efter jobbet o fixa med en grej. Så när han var hemma hade jag ingen lust att gå längre. jag var bara sur. Men till slut kände jag att jag verkligen ville gå o när han fick skuldkänslor o dåligt samvete så åkte jag ändå:)
Eftersom jag var sen tänkte jag ta taxi, vilket slutade med att jag ändå satt i taxin i typ 10 min o försökte betala. Det var kommunikationsfel o d funkade inte att betala med kort. Tur nog sprang kollegan Frida ut o räddade mig med kontanter. 
Det var super mysigt att träffa kollegorna o jag hoppas göra om d snart. 
 
När jag väl var hemma hade jag saknat min ängel så mkt att jag stod vid hennes säng i 10 min o bara beundrade henne. Jag älskar min Izabel mer än ngt annat. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: