gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Världen e verkligen liten!!

Kategori: Allmänt

Som jag skrev igår lekte jag ju detektiv efter mitt besök på Lizas salong o besök hos syrran. Jag pratade med några föräldrar utanför förskolan Lysande för att ha mer kött på benen innan vi anmäler vår lilla ängel.
 
När jag nyligen pratade med Liza sade hon att en kund till henne hade berättat om avslutningen på sonens förskola o Liza som tänkte på mig frågade lite mer om förskokan o berättade att en vän till henne har en dotter som ska anmälas. Mannen/kunden säger då att det var en kvinna som hade stått utanför o frågat honom om förskolan. Världen e verkligen liten!!
Jag e så glad över att Liza frågade honom om förskolan o att han berättade så bra saker. För igårkväll tänkte jag att de föräldrar jag pratade med så klart inte skulle stå o snacka skit till en främling som ba dyker upp från ingenstans. Jag kunde ju vara ngn som förskolechefen hade skickat:) 
Idiotiska tankar, jag vet!! Är tacksam o glad över att Liza frågade om förskolan. Nu e d nästsn klarto d blir nog den privata. Litar på magkänslan igen då!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: