gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Varför så olägligt??

Kategori: Allmänt

 
Verkligen olägligt för mig att bli sjuk. Vaknade med halsont o försökte ignorera d. Tog en alvedon o sen ut med vagnen till Mcdonalds o träffa mamma o syrran då Benjamin var hemma från dagis idag o ville till Mcdonalds. Det blev en fika där för min del ( rättare sagt frukost). Ville inte äta mat där då jag skulle laga lax o poratisgratäng till lunch/middag. Nu när jag e mammaledig o inte jobbar så äter jag oftast ingen lunch vid 12:00. Utan äter en sen frukost o sen lunch vid 14:00-15:00 tiden o sen blir d ngt enkelt till kvällen.  Laxen blev riktig god, så nu e jag mätt o belåten!!
 
Tråkigt nog har jag nu jätte ont i halsen o imorgon har jag bjudit hem Ehsans släkt från Dubai. Och d tänker jag absolut inte avboka. Får hålla tummarna för att d ska bli bättre. Annars e d ba att stå ut med d. Hade tänkt köra catering så att jag skulle slippa laga mat. Men de persiska restaurangerna jag ringt har varit så skumma så jag vågar inte riktigt. Tänk om gästerna kommer o jag står där utan mat. Tänker inte riskera d!!
 
Nu blir d lite vila o mormor får ta hand om Izabel. Behöver vila. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: