gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Sluta bry er!!

Kategori: Allmänt

Ibland eller kanske rättare sagt ofta förvånas jag över hur vissa människor har ork att bry sig så mkt om andras liv. Det är absolut inget fel på att bry sig om nänniskor man känner. Men det e stor skillnad på att bry sig o lägga sig i. Rubriken e till er som låtsas bry sig men indirekt lägger sig i o ger er själva rätten att ha massa åsikter om andra människors liv. Jag ogillar sådana människor starkt o klarar knappt av att vara i närheten av de. Men eftersom jag har valt att inte bry mig om hur andra människor är så struntar jag totalt i sådana människor. Men självfallet stöter jag på ngn enstaka då o då. Men tro mig när jag säger att jag tydligt visar att de kan spara sina så kallade råd för sina egna liv som många gånger e en kaos!! Det e ju just av kaosen i deras egna liv som de väljer att lägga sig i o ha så många åsikter om andras liv. Så till er som lägger sig i när ni egentligen inte bryr er säger jag bara sluta låtsas att ni bryr er o var ärliga med d ni tycker men på ett direkt sätt. Försök alltså inte att väva in d ni vill säga o på så vis låtsas att ni e goda o omtänksamma människor. Detta inlägg kan komma att bli en roman om jag fortsätter men d e jag för trött för nu. Ni som bryr er till den gräns att ni lägger er i o intränger er på andras privat liv säger jag bara: behandla andra som du själv vill bli behandlad. För öppnar ni munnen utan att tänka o säger vad som helst o hur som helst så kan ni också förvänta er ett o annat till svar!!
God natt från en trött Gitti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: