gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Livet e underbart!!

Kategori: Allmänt

Det är viktigt att uppskatta livets små o stora ting. Det finns många som e missnöjda med sina liv trots att de har d riktigt bra. Blir riktigt irriterad måste jag säga !!
Jag var nog lite så innan Izabel föddes också, d finns ju alltid ngt man kan vara missnöjd med/över(tänkte jag då). Men sedan min älskade dotter kom till världen har jag fått en annan syn på livet. Jag e mkt lyckligare o blir glad över små saker o viktigast av allt så uppskattar jag allt så oerhört mkt. Det finns så mkt viktigare saker här i livet att bekymmra sig för....så varför vara missnöjd över små ting. Var glad o njut av livets goda!! 
Härligt att känna lycka varje dag!! Lev ditt liv så som du vill o inte som andra vill att du ska leva. Och viktigast av allt: jämför aldrig dig själv o ditt liv med ngn eller ngt annat!!
 
Nu blir d en stor kopp te med god choklad till....bra avslut på en bra dag med massa grill o gott!! OBS! De söndergrillade"kabab chenje" e till mig o syrran som inte kan äta kött om d inte e mkt välgrillad. Dessutom har jag nyligen börjat äta kött....innan åt jag bara köttfärs i små mängder....men nu e jag besatt av kabab chenje med saffransris o "sabzi khordan" olika örter o "torshi" inlagda grönsaker. Blir nästan hungrig igen....tur att d finns mer i kylen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: