gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Längtar efter Dubai!!

Kategori: Allmänt

 
Nu har min längtan efter Dubai kommit tillbaka. Idag kom Ehsans faster o hennes man hit från Dubai o tankarna sattes igång på nytt. Jag har varit på besök hos Ehsans tjocka släkt 2 gånger o båda gångerna var helt underbara. Andra gången fastnade jag så mkt att vi till o med började fundera på om vi skulle flytta dit. För att testa i allafall. Jag kontaktade till o med en svenskundervisande skola o frågade om lediga tjänster. Jag var alltså bombsäker på att jag ville testa o bo där. Men mitt i all röra (lite andra tankar om att starta eget) fick vi reda på att vi väntade på vår underbara lilla ängel<3<3 
Så de tankarna flög iväg o all fokus riktades till plutten i magen!!
 
Nu e släkten här o jag har fått upp tankarna igen. Men nu e d inte alls så att vi bara kan tänka oss att flytta!! Vi har ett barn nu o d e henne vi ska tänka på i första hand. Så ngn flytt e d ingen snack om nu. Men ett besök vore trevligt!!
 
Måste skriva om dagens Mcdonalds besök innan jag slocknar. jag har typ inte ätit på Mcdonalds på flera månader o blev idag jätte sugen när Izabel på vägen hem till Ehsans föräldrar blev hungrig o vi fick stanna till på Mcdonalds för att ge henne mjölk. Jag beställde big mac meny o såg en nyhet ( kanske inte e en nyhet, men då jag inte varit där på länge har jag ingen koll). Der var Cocio milkshake o jag tänkte att det måste vara super gott. Men icke sa nicke....den var inte alls god, så luras ej av hur den ser ut!! 
 
Nu blev jag så sugen på pannkakor med nutella....åhhhh så gott d skelle vara till frukost imon!! 
Natti Natti!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: