gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Lång dag!!

Kategori: Allmänt

 
Det har varit en lång dag o vi har hunnit med en massa. Vi var bjudna på studentfest o de vi var hos bor i hus o återigen gick hustankarna igång hos mig. Jag som precis hade lagt av med mina hemnetbesök o var nöjd med vår lägenhet o läget. Jag som hade kommit fram till att jag vill bo där d händer mkt o ha närhet till massa affärer, restauranger, cafeer, tunnelbana, bussar, pendeln. Och allt d där har vi idag, men nu e jag förvirrad igen. Ibland undrar till o med jag själv över vad jag vill. 
På studentfesten blev d för mkt folk för Izabel o hon var så nyfiken på allt o alla o vägrade därför dricka sin mjölk. Så vi åkte hem ganska tidigt från festen. Väl hemma hann vi vila ett tag innan vi bestämde oss för att ta en promenad runt Lötsjön. Vi messade några vänner som bor i närheten o frågade om de ville möta upp oss o blev istället inbjudna hos de. Det var första gången vi var hos de o väl hos de förstärktes min förvirring. Deras lägenhet var en fyra o större än våran trea o plötsligt tänkte jag att jag inte vill ha hus utan en större lägenhet. Men ni ska ba veta vad jag har gjort de senaste 2 timmarna....jo suttit på hemnet o kollat hus. Detta e inte lätt alltså. Och d blir inte lättare med Ehsan som e nöjd med att bo här o ha sommarhuset. 
Nog om min förvirring, hoppas att d har lagt sig när jag vaknar imon. 
 
Ni får se en bild på finaste studenten( Setna joon jag gör d med din tillåtelse). Och d känns som d var igår jag tog studenten o hon bara var 7-8 år gammal o undrade över när hon skulle ta studenten. Och nu har d gått 10-11 år o hon har tagit studenten o jag e mamma. Jag undrar hur våra liv ser ut om ytterligare 10 år?? Det e helt sjukt vad snabbt tiden går....den bara flyger iväg!! Och nu e jag så trött att jag inte orkar skriva mer. 
Natti Natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: