gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Kasta pengar i sjön!!

Kategori: Allmänt

 
Kasta pengar i sjön var exakt d jag gjorde förra veckan i tisdags. Jag hade sedan länge en tid hos hudläkaren på Akademikliniken. Jag har en pigmentfläck på ena axeln som jag vill få bort. Och innan jag gifte mig för snart 2 år sedan var jag hos en läkare (om d nu går o kalla han för d) på läkarhuset i Vällingby. Och när han skulle ta en odling så gjorde han ett djupt hål utan att ens förklara d för mig. Jag trodde ju att han bara skulle skrapa lite. I vilket fall som helst så har jag nu fått ett fult ärr också. Jag vill i alla fall inte ha kvar fläcken o var på konsultation hos hudläkaren på Akademikliniken o testade 2 olika lasernetoder o ska tillbaka om några veckor för att se hur dessa tagit. Sedan e d tänkt att påbörja behandlingen, som tydligen kan komma att kosta ganska mkt. Men tro mig d e d värt!!
Men om vi ska återgå till att kasta pengar i sjön så var d inte de 750 kr jag betalade för konsultationen hos hudläkaren. Utan jag har ju pratat/skrivit om att jag vill ha en förändring men att jag låtit mitt hår vila. Så när jag väl var på Akademikliniken fick jag ryck o förstorade läpparba med Juvederm smile. Och där kastade jag pengarna i sjön. För skillnadens syndes bara första o andra dagen o d var enbart för att d var svullet. Och dessutom var d där inget för mig, nu syns d ju knappt men jag gillade inte hur mina läppar hade blivit. Eller kanske var jag bara ovan. Men d kändes liksom konstigt att ha ngt i läpparna. Men som vanligt ångrar jag inget jag gör. Jag ville testa och efter flera avbokningar som berodde på rädsla fick jag ryck o gjorde d. Och nu vet jag att d inte e ngt för mig. Och absolut onödigt att kasta pengarna i sjön, för d var exakt d jag gjorde. Jag lägger upp en bild som e direkt efter (ni kan se missnöjet i min blick) o även bilder jag tog 4 dagar efter behandlingen o jag tror inte att ni kommer se ngn skillnad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: