gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Besök hos Frisörgruppen!!

Kategori: Allmänt

 
Dagen började med lunch hos fina Liza på Frisörgruppen i Sumpan. Fick till en trevlig lunch med Liza. Roligt att luncha med ngn, var länge sen jag gjorde d. Liza gjorde en jätte god sub med grillad kyckling, potatissallad med smak av grill, paprika o chili o massa inlagda gurkan o oliver. Det var riktigt gott måste jag säga. En ny favorit helt enkelt, tack för d Liza<3<3. Som vanligt började Izabel gnälla så fort hon såg mig äta. Men det var så gott så hon fick gnälla på:)Fick till en trevlig pratstund med Liza o bollade lite hårideer. Kanske blir ljushårig imorgon, vem vet?? Och ja, jag vet att jag lovat mig själv att inte röra håret o låta d vila, men e så otroligt trött på min hårfärg. Tråkigare hårfärg får man nog leta efter. Får se vad som händer, jag e ju världs bäst på att ångra mig. Kanske, kanske inte....
Efter att ha suttit hos Liza ett tag var d dags för Izabel att sova så jag tog en promenad hem till syrran o på vägen dit gick jag förbi 2 tygaffärer. Har nämligen bestämt mig för att börja sy igen. Har ju alltid haft ett stort intresse o höll på ett tag. redan när jag var 14-15 år designade jag o lät mamma som e sömmerska att sy upp de. Men idag hittade jag inte d tyg jag letade efter. Och dessutom började Izabel gnälla i vagnen, den får ju absolut inte stå still. Så d blev en snabbtitt för mig, får gå dit själv en dag.
Nu sitter jag i soffan o dricker latte o äter choklad....så himla gott!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: