gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Åren går!!

Kategori: Allmänt

 
Vi e ju för vuxna nu....även om åldern bara är en siffra så märker vi hur vi med åren förändras o formas med nya beteenden o ibland även nya egenskaper. Älsklingen fyller 32 år idag. Han fick för första gången uppleva det mest underbaraste en pappa kan uppleva. Han väcktes av sin underbara dotter som var hur pigg o glad som helst. Nästan så att hon visste om att d var ngt speciellt som hon inte ville missa. I vanliga fall dricker Izabel sin mjölk i sömnen vid 06:00-tiden o sen e d bara att lägga ner henne i sängen. Men idag väcktes hon mitt i drickandet o var jätte pigg. Så hon fick vara med o fixa med mamma.
 
Jag e så himla irriterad då presenten jag beställt inte kommit ännu. Och jag hittade inget annat som föll mig i smaken när jag igår tog en snabbtitt i affärerna här i Sumpan. Så d fick bli ett kort där d står en massa o viktigast av allt står d att han har fått bästa presenten i början av detta år o d räcker gott o väl för detta o kommande födelsedagar. Så Izabel e den bästa presenten både han o jag kan tänka oss. Men visst e d kul med paket o den e ju på väg med posten. Dessutom har Ehsan fått massor med pressenter i förskott av min mamma o syrran o hennes familj. Så d e inte så att han inte fått ngt alls:)
Nog om presenterna....igårkväll när d närmade sig stängning på Ica sprang jag ner o köpte jordgubbar o färdigvisspad grädde....för tårtan får han ikväll. Men tyckte d skulle vara mysigt att ha fixat ngt, ville egentligeb väcka honom med en lyxfrukost men då han inte äter frukost så tidigt blev d ingen frulle. Dessutom e jag lite lat för att stå o göra värsta frukosten så tidigt....tur d att han inte gillar att äta så tidigt.
 
Nu sover ängeln djupt o d ska även jag göra!!
Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: