gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Sova....inte sova!!

Kategori: Allmänt

 
Ehsan fick lite egen tid idag o kom hem för en stund sen. Jag o min ängel har haft en mysig dag tillsammans. Och för en gångs skull ringde jag inte Ehsan stup i kvarten o han slapp höra gnäll. Och min underbara Izabel har varit super gosig. Vi har haftvd så mysigt. Däremot vägrade hon sova. Hon sov till 10:30 i morse o efter d en kort stund i vagnen runt 13:00-tiden. Men därefter kunde hon inte somna. Hon ville men kunde inte. Jag lyckades få henne att somna 2 gånger men båda gångerna va vaknade hon efter en kort stund. Och hon var vaken fram tills Ehsan kom hem runt 23:00-tiden. Hon lekte lite med pappa, fick välling av pappa som hon drack upp på direkten (annars har hon strulat en massa med maten/mjölken idag). Och hon somnade direkt när pappa nattade henne. Hon saknade nog pappa o ville inte sova utan att ha träffat honom idag. 
Jag älskarverkligen denna man o denna flicka. Vet inte vad jag hade gjort utan de. Hade livet hat samma mening utan de??
Nu e frågan sova eller inte sova....tack vare Izabel har jag massa energi....hon har överfört sin energi till mig. Ska jag skriva lite (min bok) så att den ngn gång blir färdig. Eler ska jag sova?? Nu sitter jag på balkongen o njuter av den friska luften. Får se om d blir sängen eller skrivandet som vinner.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: