gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Skrattattack!!

Kategori: Allmänt

 
Izabel somnade precis....men hon hann med en rolig föreställning innan hon somnade. Den tjejen vet hur hon ska underhålla sina föräldrar!! På bilden kan ni se hur rufsig jag e  i håret nu. Detta eftersom Izabel roade sig själv o oss med att rufsa till mitt hår<3<3
Innan Izabel somnade fick hon världens skrattattack som hon även överförde till oss....d e helt sjukt hur små små ting kan ge sån enorm lycka o glädje. Varje sekund med min diamant e så betydelsefull. Älskar henne obeskrivligt mkt<3<3
Och just nu i denna stund saknar jag henne så mkt att jag vill lyfta över henne till våran säng<3<3 Men d får jag inte av mannen min då han e rädd för att rulla över på våran ängel, den risken kan vi inte ta!!
 
Natti Natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: