gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Powerwalk med barnvagn!!

Kategori: Allmänt

 
Vet att om man går/tränar med barnvagn så ger d ungefär 20-25% mer fettförbränning. Och helst ska man ut innan frukosten. Då förbränner man mer fett än annars, eftersom den energi man förbrukar inte kommer från maten utan direkt från fettcellerna. Och så blev d idag, en promenad till Bromma blocks. Gick dit själv eftersom man måste gå snabbt om man vill få resultat. Och man ska minst gå i 45 min o för mig tog d 20 min. Då jag hade bestämt träff med en kompis fick d räcka för dagen. Från med imorgon ska jag gå i 45 min o helt själv. Jag ska även vara duktig o låta bli att äta ngt. Idag var jag mindre duktig då d efter en latte blev glass på Waynes coffe. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: