gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Apropå skor!!

Kategori: Allmänt

 
Jag har alltid älskat skor o har en hel del som jag vägrar slänga. Även om de flesta inte e användbara då de antingen e jätte högklackade eller väldigt obekväma så vill jag ändå ha de kvar. Och många av de e från 9-10 år sen o passar inte dagens mode. Eller rättare sagt passar de inte min nuvarande klädstil. Men d jobbiga med d hela e att jag numera inte hittar några skor som faller mig i smaken. Snygga skor finns d gott om men jag e inte samma gamla Gitti o föredrar numera snygga men bekväma skor. Och de jag hittar o gillar e väldigt obekväma. Förr kunde jag bara köpa o kanske använda de en gång men nu  
tänker jag helt annorlunda. Kanske kan tänka så igen när jag har plats för fler skor. 
 
One shoe can change your life....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: