gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Valnötstårta....mmmm!!!!

Kategori: Allmänt

 
Jag e inte så förtjust i tåror, men syrrans valnöt o chokladtårta med smak av kaffe e väldigt god. Det blev en stressig o snabb firande då alla 3 ungarna (eller rättare sagt Izabel o Sam, Benjamin hade faktiskt inte så mkt med kaoset att göra) hade bestämt sig för att göra kaos precis när vi skulle fika. Men vi hann få i oss en hel del av den goda tårtan. Och så fick jag fler presenter( presentkort som jag önskade mig). 
Jag känner mig faktiskt helt slutkörd. Vill bara lägga mig o sova. Men d blir inte sängen på ett bra tag nu. Vi ska kolla resor o kolla efter hus på hemnet. 
 
OBS!! Jag fyller så klart 31 o inte 1:) men d var mkt enklare att blåsa ut 1 ljus:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: