gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Svårt att bestämma oss!!

Kategori: Allmänt

Nu sitter vi fast igen, ena dagen bestämmer vi oss för att bo i lägenhet och andra dagen för att bo i villa. Vi kom äntligen överens om att vi vill bo mitt i smeten o ha nära till allt och bestämde oss för de nyproducerade i Sumpan. När det väl var klart, eller nästan klart så säger min älskade make att vi kan lägga de pengarna för en lägenhet i Kungsholmen istället. Men alltså så här e d, jag vill bo i Sumpan o ingen annanstans. Jag har verkligen fastnat för Sumpan o d känns som mitt hem. Speciellt nu när jag e mammaledig o spenderar mkt tid utomhus har jag verkligen bestämt mig och kommit fram till att jag inte e ngn husmänniska.Även om huset ligger i Sumpan. Vi var på en visning i Duvbo i söndags och trots att d var ganska så nära Duvbo T-bana så kändes d inte bra.
Men som sagt så har min älskade make förvirrat en redan förvirrad Gitti.
 
 
Detta hus hade vi verkligen fastnat för men jag kan absolut inte tänka mig att bo så långt ifrån allt. Jag vill kunna springa ner till Ica på 2min o köpa d jag behöver.
 
 
Och så har vi dessa underbara lägenheter som jag tills igår ville ha, men nu är jag återigen förvirrad.
 
Inte lätt detta, det känns bekvämast om vi struntar i att köpa en större, vi kanske ska nöja oss med vår 3:a.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: