gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Salong betong!!

Kategori: Allmänt

 
Efter att ha avbokat flera tider fick jag o maken äntligen till d idag. Vi var på salong betong på Kungsgatan o  tatuerade oss. Vi tatuerade in Izabels namn<3<3 
Jag e inte så mycket för tatueringar o när Ehsan ville tatuera in mitt namn övertygade jag honom att inte göra det. Men  när d kommer till vår älskade dotter så e d en annan sak. Redan när jag bar på henne i magen bestämde jag mig för hur jag ville ha tatueringen. Och nu e d gjort. Och till er som tror att d gör ont vill jag bara säga att d inte alls stämmer. Folk hade skrämt mig o sagt att handleden gör ondast. Så jag var livrädd helt i onödan. Visst kändes d men absolut inte så mkt som vissa hade sagt till mig. 
Jag har nu en tatuering som jag älskar<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: