gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

Älskade maken!!

Kategori: Allmänt

Älskade maken var sugen på lövbiff men då jag e inne på att leva lite sundare föreslog jag att vi enbart skulle äta grönsaker till o han höll med. Men ni dom känner oss väl vet mkt väl om att vi inte skulle kunna skippa potatisen o bearnisesåsen. Dessutom gillar ju jag inte kött o lövbiff kan jag äta med hjälp sv att jag dödar köttsmaken med hjälp av bearnisesåsen. Så visst blev d älsklingens favorit rätt med allt som enligt oss ska höra till. 
nnan detta inlägg skrev jag ett långt inlägg om produkter jag hämtade ut idag. Men dessvärre dök den klumpiga Gitti upp o råkade trycka lite fel o vips så var d borta. Nu e jag för trött för att skriva om allt men imorgon skriver jag om dessa underbara produkter som ni som e mindre nöjda med er hy kan läsa om
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: