gittis.blogg.se

Välkommen till en liten del av Gittis stora värld!!

31 år o otålig!

Kategori: Allmänt

 
Då var d dags att fylla år igen. Plötsligt e jag 31 år gammal. Förra året var min lilla ängel i magen o jag hade ingen aning om hur hon såg ut, hur hon skulle vara o framför allt hur hon skulle komma att förändra mitt/vårt liv. Hon har till o med kunnat förändra/förbättra några av mina mindre bra egenskaper. Hon har satt mig på prov till max o testat mitt tålamod. Hon e det mest betydelsefulla i mitt liv o just därför är  denna födelsedag annorlunda. Hon e den bästa presenten jag kunnat önska mig. En evig present som  jag e tacksam för<3<3
 
Trots att Izabel lyckats ge mig bättre tålamod så har d ingen inverkan när d kommer till presenter.  I eftermiddags såg jag hur Ehsan gömde presenter o jag väntade till 24:00 o min underbara man nöjde sig med att bara gratta mig. Där satt jag utan present. Men när gästerna gick runt 24:20 kom presenterna fram. Det var ju tur d....för jag var på väg att börja leta. Ehsan ville ge mig presenterna imorgon när Izabel också var vaken men han vet mkt väl att jag inte skulle kunna somna om jag inte fick öppna de inatt. Men jag fick tjata lite för att få de. Nu går en nöjd Gitti till sängs. 
Några bilder på dagens presenter o några bilder från förra året då min ängel var i magen o vi inte ens visste om d var en flicka eller pojke!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: